Öğle Yemeğinizde Yapabileceğiniz 9 Yararlı İpucu

Öğle tatilinde ne yapıyorsunuz? Bu süreden nasıl faydalanırsanız, verimliliğinizi doğrudan etkiler. Öğlen yemeği, yemekte zaman geçirmekten daha fazlasıdır. Daha sonra daha verimli çalışabilmeniz için kendinizi açmak ve yeniden şarj etmekle ilgilidir.

Öğle yemeği zamanı genellikle ihmal edilmektedir, çünkü daha uzun süreler için daha fazla çalışmak üzerinde durulmaktadır. Ancak, daha uzun süre çalışmak her zaman daha akıllı çalışma kadar iyi değildir.

Öğle yemeğinizi etkili bir şekilde kullanmayı ihmal ederek, verimli bir şekilde çalışamayacaksınız, siz ve iş yaptığınız şirkete karşı bir zarara uğratacaksınız.

Yani üretkenliği ve yaratıcılığı artırırken stresi azaltmak mı istiyorsunuz? Öğle yemeği molanızı daha iyi kullanabilmek için bu 9 ipucunu okumaya devam edin.

Rahatlayın
Öğle tatilinde yapmanız gereken ilk şey, basıncı azaltmaktır. Birkaç derin nefes alın, rahatlayın ve boynunuzdaki ve omuzlarındaki tüm gerginlikleri bırakın. Bir dizi nefes egzersizi yaparak derin nefes almamız gerektiğini periyodik olarak hatırlatan bir uygulama bulabilirsiniz.

Gerçek bir mola yapın
Çalışmanızı yanınızda getirmeyin, hatta iş hakkında konuşmayın. Bu, kurtulmak ve kendinizi yenilemek için özel zamanınız. İşvereniniz bir saat çalışmamanızı sağlar, bu yüzden bundan tam olarak faydalandığınızdan emin olun.

Afiyet olsun
Yemeği mümkün olduğunca çabuk ağzınıza sokmayın. Afiyet olsun. İş yerindeyken her şeyi yapıyorsunuz, o yüzden en azından yemek yemelisiniz. Hızlı yiyecekler gibi enerjinizi tüketen yiyeceklerden ziyade sizi harekete geçiren yiyecekler yiyin.

Masanızdan Uzaklaşın
Çok uzun süre oturarak sağlığa olumsuz etkileri olabilir. Her şeyi geride bırakın. Önünüzde bir ekran olmasın ve temiz hava için dışarı çıkın. Verimliliğiniz için harikalar yaratacaktır.

Gözlerinizi Dinlendirin
İşteyken, çoğumuz sürekli olarak bir ekrana ya da evrak işlerine bakıyoruz. Gözlerini dinlendirmek için mola verin. Bu, akıllı telefonunuz gibi tüm ekranlardan uzak durmanız anlamına gelir. Mola sırasında gözlerinizi kapatmak ve onlara bir mola vermek iyi olabilir.

Harekete geçin
Fiziksel aktiviteler, beyninizdeki kimyasalları uyarır ve sizi daha mutlu ve daha rahat hissettirir. Eğer işiniz bütün gün masa başında oturmanızı gerektiriyorsa, neden hızlı bir yürüyüş için dışarı çıkmıyorsunuz?

Uzanma? 
Yapabilirseniz, zihninizi yeniden şarj etmek için hızlı bir kestirme yapabilirsiniz. Stresi azaltabilir ve size yeni bir başlangıç ​​verebilir.

Toparlanın
Profesyonel bir spor takımının yaptığı gibi yarım saatinizi veya bir saatinizi kırın. İşgününün geri kalanı için planlarınızı yeniden gruplandırmak ve yeniden değerlendirmek için bu zamanı kullanın.

Sosyalleşmek
Arkadaşlarınızla iletişim kurmak ve eski arkadaşlarınızla tekrar bağlantı kurmak için mola verebilirsiniz. İş gününüz hakkında konuşmak sizi strese sokabilir.

Öğle tatilinizden nasıl yararlanabileceğiniz konusunda başka tavsiyeleriniz var mı? Bu konuda bilmeniz gereken başka yollar nelerdir? Önerilerinizi aşağıdaki yorumlar bölümünde yazabilirsiniz!

PaylaşShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir