İş Bitirmek için Gerekli 3 Dijital Yöntem

Dijital devrim, üretkenlik için bir nimet de olabilir veya bir lanet de.

Dijital uygulamaların ve ürünlerin tüm rahatlığına sahip olmak harika. Ancak, eğer gelişigüzel kurulacaksa, gününüze sürekli ve hiç bitmeyen bir kesinti de olabilir.

Şunu bir düşünün, haftada kaç kere üç dakikalık Facebook kontrolünüz var? Gelen kutunuzda veya twitterda ne kadar dolaşıyorsunuz?

Evet, dijital araçlar bir devrimdir, ama aynı zamanda zamanınızı ele geçiren, motivasyonunuzu dindiren ve gerçekten başladığınız her şeyi bitirmenizi engelleyen tam bir baş belası da olabilir.

İşte, çalışma hayatınızda daha fazla şey yapmanıza yardımcı olacak üç basit dijital yöntem;

1. Mümkün olduğu kadar otomatikleştirin
Telefonunuzda veya bilgisayarınızda artık bulabileceğiniz her iyi araç, otomatikleştirilebilir – bu, onu kendiniz ayırmak zorunda kalmadan kendi başına bir şeyler yapmaya ayarlayabileceğiniz anlamına gelir.

Örneğin, Google takviminin her sabah e-posta ile, o gün için neye ihtiyaç duyduğunuzun listesini ve hangi randevuları sahip olduğunuzu gönderdiğini biliyor muydunuz? Kontrol etmek için artık giriş yapmanız gerekmiyor. Ayrıca randevu veya son tarihte 30 dakika ya da daha fazla bilgi vermenizi sağlayacak hatırlatıcılar da ayarlayabilirsiniz.

Başka bir büyük zaman tasarrufu MailChimp gibi posta dışı yazılım paketleri. Kurulumunuzu tamamladıktan sonra, bir RSS beslemesi, blog, not yazılımı veya e-postadan gereken içeriği alır ve önceden ayarlanmış tarihlerdeki posta listenize otomatik olarak gönderir. Değişiklikleri manuel olarak girmek zorunda kalmadan e-posta veritabanınızı da yönetebilir.

Pazarlama veya işletme varlığınızın çoğu sosyal medya aracılığıyla yapılırsa, HootSuite veya Twuffer gibi otomasyon uygulamalarını kullanmak, güncellemelerinizi önceden yeniden yazmanıza ve otomatikleştirmenize olanak tanıyabilir.

Eğer bir şeyi otomatikleştirebilirseniz, otomatikleştirmelisiniz! Bir e-posta imzası kurmak gibi basit görevler bile, haftanızda gerçek zamanlı olarak sizi kurtaracak.

2. Güncellemelerden Çıkarın
Her gün yüzlerce kez anlattığımız eski yalan, “Bunu kontrol etmek için sadece üç saniyeni alacağım.” Telefonunuzda veya dizüstü bilgisayarınızda bir bildirim bip sesi çıkardığında veya telefonunuzda sesli uyarı duyduğunuzda, gerçekten açılıncaya kadar size zarar verebilir. o ve ne olduğunu öğren.

Daha sık olmamak kaydıyla, bunların kontrol edilmesi Facebook özet akışında kaybolacak, takip ettiğiniz hashtag’lere bakacak veya gelen kutunuzun geri kalanını geçecektir.

Çalışmaya çalışırken küçük bip seslerini ve vızıltılarını sürekli kontrol etmek, yüzünüzün etrafında dolaşan sinekler ile açık kalp ameliyatı yapmak gibidir. Bunun olmasına izin vermeyin!

Güncellemeleri ne zaman kontrol edeceğinize karar vermelisiniz. Push bildirimlerine izin vermeyin, sosyal medya uyarılarınızı devre dışı bırakın ve gününüzün kontrolünü geri alın.

3. Günlük Otomatik Yanıtlayıcı ile Gelen Kutunuz
Kesintisiz olarak en iyi şekilde çalışırız. Ofisinize girip çıkarak birkaç dakikada bir çalışırken insanların size müdahale etmesini istemezsiniz. Öyleyse neden insanların bunu e-posta yoluyla yapmasına izin veriyorsunuz?

Basit bir düzeltme, aşağıdaki gibi bir şey söyleyen bir e-posta otomatik yanıtlayıcı kurmaktır:
“Her gün aldığım birçok e-posta nedeniyle, sadece gelen kutumu sadece 09:30 ve 16:30 saatleri arasında kontrol etmeye karar verdim. Bunun beni işimde daha iyi hale getirdiğinden ve yanıt vermek için gereken zamanı almamı sağladığından emin oldum. Teşekkür ederim.”

E-postaları toplu olarak günde iki kez yerine günde iki kez yanıtlayarak daha üretken olabilirsiniz.

Çalışma saatlerinde bağlantı koparabiliyor musunuz?  Eğer öyleyse, sonuç olarak verimlilik artışınızı gördünüz mü? Hadi uygulamaya!

PaylaşShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir