Danışmanların Kullanabileceği Teknolojik Araçlar

 

Gayrimenkul Danışmanlarının Kullanabileceği Teknolojik Araçlar

Hali hazırda bir gayrimenkul danışmanı ekibine sahipsiniz ve ekibinizin işlerini kolaylaştırmak için teknolojinin çeşitli nimetlerinden faydalanıyorsunuz. Çünkü kaybedeceğiniz 5 dakika bile müşterilerin diğer bir danışman ekibine kaymasına yol açabiliyor. Ancak bunu engellemek için hangi araçları kullanıyorsunuz? Her araç sizin danışman ekibinize uyumlu olabilir mi? Danışman ekibinize fayda sağlayacak en etkili araçlar hangileri? Bu soruların cevaplarını bulmanız sizler için çok önemli.
Eğer kullandığınız araçlar size fayda sağlamıyorsa, teknolojinin bir anlamı kalmıyor. Onu etkili kullanmayı bilmelisiniz. Bunun için sizlere 3 ayrı özellik altında danışman ekibinize fayda getirecek birkaç araçtan bahsedeceğiz. Bu araçları; işlerinizi kolaylaştırmak, zamandan tasarruf etmek ve stratejilerinizi belirlemek için etkili bir şekilde kullanabilirsiniz.

Kolaylaştırmak
1. Google
İşletmenizde ne iş yapıyor olursanız olun, Google’ın onun için bir uygulaması mutlaka vardır. Google’ı iş amaçlı kullanmanın anahtarı, ilk önce onun ne kadar basit olduğunu anlamaktan geçer. Çünkü Google’ın işinizi basitleştirici ve kolaylaştırıcı pek çok uygulaması vardır. İşletmenizin oluşturacağı temel taşları Google Belgeler, Google Takvim, Google Analytics ve Gmail gibi araçlar ile yerine oturtabilirsiniz. Kullanabileceğiniz Google uygulamalarını daha detaylı incelemek için aşağıdaki bağlantıları takip ediniz.
2. CRM
Ekip büyümesi için CRM çok önemlidir. Müşterilerinizi takip etmek için oluşturduğunuz bir e-tabloda her şeyi takip etmeye çalışabilirsiniz. Ancak işiniz büyüdükçe bu durumun kontrolden çıktığını fark edersiniz. CRM, yani müşteri yönetimi sistemleri, işinizi ve ekibinizi kolayca yönetmenizi ve düzenli olarak takip edebilmenizi sağlar. CRM sistemlerinin nasıl kullanıldığını merak ediyor ve bir başlangıç yapmak istiyorsanız aşağıdaki bağlantıları takip ediniz.

Zamandan Tasarruf Etmek
1. Dijital İmza Yazılımı
Seçtiğiniz program ne olursa olsun, online imza yazılımlarının basitleştirici ve verimi arttırıcı etkileri paha biçilemezdir. Ekibiniz ile birlikte bu tarz yazılımları kullanmanızın bir sonraki aşaması ise, müşterilerinizin de aynı yazılımları kullanmasını sağlamanızdır. Bu aşamadan sonra satın alma ve satış işlemlerinin tüm basamaklarında müşterilerinizle karşılıklı olarak daha hızlı işlem yapabilirsiniz.
2. Slack
Birden fazla müşteriyle ve ekibinizdeki tüm üyelerle koordineli bir şekilde çalışarak sohbet edebilir, bilgi paylaşabilir, dosyaları gönderebilir ve toplu çalışmalar yapabilirsiniz. Böyle bir çalışma planının size ne kadar zaman kazandırabileceğini düşünebiliyor musunuz? Slack programını kullanarak grup sohbetleri başlatabilir ve belgeleri ekip üyeleri ile anında paylaşabilirsiniz.
3. Telefon Çeviriciler
Tüm potansiyel müşterilerinize ayak uydurmanız bu işteki en zor şeydir. Telefonda bekleyen müşteriler, geri dönüş yapamadığınız müşteriler ve kaçırılan müşteriler… Rakiplerinizden önce onlara geri dönebilmeniz için telefon çeviriciler gerçekten hayat kurtarıcıdır. Eğer onların telefonlarına cevap veren birileri olmazsa bir diğer emlak profesyoneline yönelecekleri kesindir. Telefon çeviricileri, onlara ulaşmanızı yüzde 183 oranında arttırmakla kalmaz, zamandan tasarruf konusunda inanılmaz bir verimlilik sağlar.

Stratejiler Belirlemek
1. Video Pazarlama
Videolar, yüz yüze iletişimi sağlayan etkili bir pazarlama silahıdır. Kendinizi tanıtan bir videoyu e-posta ile göndermeniz, potansiyel müşteriler ile daha kişisel bir noktadan ilgi göstermenizi sağlar. Wistia ve BombBomb gibi bu iş için hazırlanmış girişimler, mevcut pazarlama planlarınıza göre videolar hazırlamanızı kolaylaştırıyor. Video havuzuna atlamak için heyecanlıysanız aşağıdaki ipuçları içeren makalelerimize göz atabilirsiniz.

2. Sosyal Medya Yönetimi
CRM sistemleri sayesinde nasıl müşteri yönetimini sağlayabiliyorsanız, bu kategorideki yazılımlarla da sosyal medya hesaplarınızın yönetimini sağlayabilirsiniz. Buffer ve Hootsuite gibi sosyal medya yazılımları, günlük iş faaliyetlerini yöneten bir CRM gibi sosyal medyayı organize etmenizi sağlar. İster bir sosyal medya yöneticiniz olsun ya da olmasın, bu yazılımlar, yatırıma değer bir sosyal medya stratejisi oluşturmanıza yardımcı olur.

3. Referans Toplama
Sanırım herkes, online referansların birebir referanslardan daha zor elde edilebildiğini kabul eder. Tavsiyeleri, değerlendirmeleri ve referansları online ortamda arttırmanın yolu, onları sürekli takip etmenizi gerektirir. İnsanlar müşteri hizmetleri çok mükemmel olduğu için alışveriş yapmaz belki, ama yaşadığı olağanüstü bir deneyimi mutlaka çevresi ile paylaşır. RealSatisfied gibi yazılımlar bu konuda size yardımcı olabilir.

PaylaşShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir