Instagram Canlı Yayınlarını ve Hikayelerini Gayrimenkul Profesyonelleri Nasıl Kullanmalı

Canlı yayın ve hikâye özellikleri doğru kullanıldıklarında harika birer pazarlama silahına dönüşebilir. Dijital Pazarlama ve dijital iletişimde amaç daha geniş kitlelere ulaşmak ve bilinirlik yaratmaktır. Gayrimenkul işinde görsellik çok önemli. Görünür olmak ve daha çok kişiye ulaşmak çok önemli.

Peki canlı yayın ve hikâye paylaşımının normal içerik paylaşımından farkı nedir? Normal içerik paylaşım opsiyonu ile kalıcı olarak profilinizde bir içerik yayınlarsınız. Doğru saatlerde paylaşım yaparak içeriği daha çok kişiye gösterme şansınız olur. Normal içerik girişinde birden çok foto yükleyerek, doğru hashtagler (etiketler) ile  özellikle portföy paylaşımında etki yaratmak mümkün. Fakat canlı yayının farklı bir getirisi var.

Canlı yayın başlattığınızda takipçilerinize bununla ilgi bildirim gidiyor ve haberleri oluyor. Böylece daha çok kişiye ulaşmış oluyorsunuz. Canlı yayını kaliteli bir telefon kamerası ile yaptığınızda bir fotoğraftan daha güzel portföyü prezente eden bir deneyim yaratma şansınız var. Canlı yayının sonunda ise portföy videonuzu paylaşımda tutma şansınız var. Video olarak kaydederek normal akışta da paylaşmanızı öneririz. Bu şekilde hikayeler bölümünde ve profilinizde sergilenmeye devam edecektir. Video, tek bir fotonun anlattığından fazlasını anlatır ve dijital anlamda fotodan çok daha değerli bir materyaldir (kaliteli ve bazı kurallara uyarak çekildiğinde).

Canlı yayında sesi telefonla kaydettiğinizi unutmayın, çok gürültülü yerlerde konuşmalar istediğiniz gibi duyulmayabilir.

Hikayeler, günümüz Instagram kullanıcısının daha çok takip ettiği, daha genç bölümüdür. 24 saat kalıcı olurlar ve sonra yok olurlar. Hikâye özelliği kullanılırken, gün içinde birden fazla görsel kullanılacaksa, fotoların arka arkaya bir hikâye gibi görüntüleneceği unutulmamalı ve buna göre kurgu yapılmalıdır.

Hikâye ve canlı yayınların kaç kişiye ulaştığını takip ederek, sonuçlara göre saat ve görsel seçimi yapmak yararlı olacaktır. Yorumlara cevap vermek, takip ettiğiniz kişilerin içeriklerine karşı duyarlı olmak ve etkileşime girmek sizin paylaşımlarınızın etkisini de artıracaktır.

İyi biten bir satış ve mutlu müşterilerle kısa bir söyleşi, portföyün içini anlatımla gezdiren bir canlı yayın videosu veya bir bölgeyi anlatan hikaye ve canlı yayınlar… Yaratıcılığa çok açık ve faydalı özellikler!

PaylaşShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir